Friday, 18 December 2015

HAPPY BIRTHDAY

Assalamualaikum

Tepat 12.00 malam terdetik hati untuk menulis tentang dia.
Hari ni,18 December genap la Usia mu 22 Tahun.
Iya,semua luahan aku d blog sebelum ni memang berkaitan dia.
Dan ini chapter terakhir aku tulis berkaitan dia.


Purcahyadi Kusmadi.Nama yang sangat unik bukan?
Seorang lelaki yang aku kenal yang ajar aku untuk jadi diri aku sendiri.
Dia ubah cara aku.Hampir 90% kehidupan aku dia ubah.Aku bersyukur,
tapi dalam masa yang sama aku terkilan.Empat tahun empat bulan.
Satu tempoh yang lama kan.Tapi dalam masa 4 tahun tu macam-macam
aku lalui dengan dia.Dari sama-sama belajar sampai dua-dua bekerjaya.
Semakin hari semakin hambar hubungan ni.
Takkan nak paksa hati orang yang dh tawar?
Move on.Itu je cara untuk lihat orang kau sayang gembira.
Kadang cinta ni tak semestiny bersama.

Selamat ulang tahun awak.
Semoga sentiasa diberikan kesihatan yang baik.
Semoga apa yang dihajati tercapai.
Aku ada kisah silam.Kau ada kisah silam.
Sekarang yang paling penting adalah masa depan.
Terima kasih cerita sampai tua suatu ketika dulu.



No comments:

Post a Comment