Sunday, 20 December 2015

Hujung Minggu

Assalamualaikum

Kali ni aktiviti aku hujung minggu lain sikit.Biasanya aku pergi rumah ibu,tapi sekarang tak boleh dh.Aku tak nak terus-terus bagi harapan palsu dekat family lagi.Biarlah,kebenaran tu akan berpihak dengan oranv yang betul.Rindu sebenarnya dekat ibu,tapi kena hormat perasaan orang lain juga.

So,petang tadi aku pergi tempat yang pernah aku ciptakan kenangan di sana.Kenangan tu cilaka bukan?Makin kau usaha untuk tinggalkan makin dia bermain dikepala kau.Tak terniat pun untuk kesana,tapi oleh sebab aku dh terlampau rimas melayan perasaan dekat rumah bgus aku cari ketenangan di luar.Sampai sana aku tak buat apa pun,just duduk dalam keta diam.Aku senyum.Aku rindu gelak ketawa aku dulu.Kalau diberi peluang semula aku tak nak kenal orang yang beri aku harapan palsu.

Kehidupan mesti diteruskan.Jangan mati dimakan kenangan.Biarkan berlalu mengikut putaran
masa setiap hari.

No comments:

Post a Comment